Siyah Beyaz formayla lig kupa, süper kupa şampiyonlukları gören Necip Uysal gönlü buruk olarak vedaya hazırlanıyor.
Sanki geçen yıl Necip Uysal kadro dışı kalırsa veye başka takıma giderse, Beşiktaş’ın dertleri biter umudunun içine kendisine yol verilen Necip Uysal bir yere gitmedi, kendine verilen calışma programıyla Siyah beyaz futbol hüznünü yüreğine gömerek alt yapıda sezonu tamamladı. Beşiktaş’ta olduğu dönemlerde hiçbir şeyi dert etmeyen, otur dendiğinde oturan, gel oyna dendiğinde elinden geleni takıma vermeye çalışan, örnek bir siyah beyaz figür olarak Beşiktaşta kaptanlığa kadar yükselen Necip Uysal’a, son senesinde yapılanın adı vefasızlıktır, bu vefasızlığın ismide Sergen Yalçın’dır. Sanki Necip kadroda kalsa, Beşiktaşla sezonu tamamlasa dünyanın sonumu gelirdi.
Bir futbolcu tabii ki gün gelir gider, gün gelir futbolu bırakır, buna söz yok. Ancak Necip Uysal gibi, takımın ekonomik sıkıntı çektiğinde alacağından feragat eden parayı dert etmeyen bir inançla yola devam eden, kaç futbolcu ismi sayabilirsiniz? Necip Uysal gidiyor, giderken yönetim ona bir jübile yapılmasına karar vermiş bu Necip’in buruk siyah beyaz yüreğine bir nebze olsun su serper. Bana göre mütevazi bir futbol kimliği ile Beşiktaş’ta kaptan köşküne layık görülen Necip, bu jübileyi fazlasıyla hak ediyor. Futbol sadece futbol değildir, futbolun içinde saklı olan bazı değerleri hak eden futbolcular vardır, bana göre Beşiktaş adına bu değerlerden birinde Necip Uysal’ın adı yazar.





