Bu sene Bala çıkarak yeşil beyaz futbol coşkusunu ilçeye taşıyan yönetim futbolda başka bir gelişim için düğmeye bastığını duydum. Sapanca’nın geleceğine yatırım amaçlı, Gelişim ligine katılmak adına düğmeye basılmış. Bu uğurda Ufuk Yüzücü önderliğinde son zamanlarda Alaatin Ekici, Güner Ekici adındaki iki genci Fenerbahçe’ye, kaleci Rüzgar Adıyaman’ı Bodrumspor’a vererek önemli bir çıkış yakalayan Sapanca Akademi, bundan böyle Sapancaspor’un yarınlarına futbol değirmenine su taşımak adına Gelişim ligine katılacak.
Yeşil beyaz geleceği olan gençleri, bu ligin içinde pişirerek yarınlara umut taşımak adına çıkılacak bu projenin içi iyi doldurursa, Sapanca’nın öz kaynak düzeni bir yerde toplanırsa, yeniden yapılaşma adına, Sapanca’nın kurtuluşu adına buna her Sapancalının el vermesi gerekir. Ortaya atılan bu düşünce sadece düşüncede kalmayıp hayata geçerse bana göre Sapanca’nın geleceği futbolda atacağı adımların önü açılır. Bu gün görüyoruz ki paralı transferlerle, paralı yönetimlerle bu iş sadece suni tenefüs olarak geride kalıyor. Sapanca bunları çok yaşadı. Mazisinde TFF 2, TFF 3 ve Bal ligi coşkusu yaşamış bir takımın geçmişten ders çıkartarak, yarınları yeni yapılaşma ile taçlandırması adına, Gelişim ligine katılan bir takıma el vererek bu uğurda ilk adımı atmasını ben olumlu buluyorum. Bu uğurda atılacak adımların da bu günden başlayarak takipçisi olacağım. Ben futbolda taşıma suyla değirmenin dönmesini kısa süreli emellerin esiri olarak gören bir futbol aklına sahibim.





