Protokol ve Spor Camiası Bir Arada
Söğütlü Belpaş Tesisleri’nde gerçekleştirilen kupa törenine spor ve protokol camiasından yoğun katılım gerçekleşti. Şampiyonluk coşkusunun tavan yaptığı geceye; Söğütlü Belediye Başkanı Selçuk Kurt, BELPAŞ Genel Müdürü Ertuğrul Özcan, Sakarya Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanı Yaşar Zımba, Futbol İl Temsilcisi Tezcan Demir ve Erenler İlçe Spor Müdürü Özcan Çelikten katılarak takımın mutluluğuna ortak oldu.
Kupa, Başkan Yaşar Zımba'dan Geldi
Sezon boyunca sergilediği üstün performansla taraflı tarafsız herkesin takdirini toplayan yeşil-beyazlı ekibe şampiyonluk kupasını, ASKF Başkanı Yaşar Zımba takdim etti. Kupanın kaldırıldığı anlarda teknik heyet, futbolcular ve taraftarlar büyük bir coşku yaşayarak şampiyonluğu doyasıya kutladı.
Başkan Selçuk Kurt: "Emeği Geçen Herkesi Tebrik Ediyorum"
Törende konuşan ve şampiyon takımı yalnız bırakmayan Söğütlü Belediye Başkanı Selçuk Kurt, başarıda payı olan herkesi yürekten kutladığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Bu büyük başarıda emeği bulunan yönetimimizi, teknik ekibimizi, futbolcularımızı ve her zaman takımımızın yanında olan, desteğini esirgemeyen taraftarlarımızı tebrik ediyor; yeni sezonda mücadele edecekleri 1. Amatör Küme'de şimdiden başarılar diliyorum."
Yeni Hedef: 1. Amatör Küme'de de Zirve
Kupayı müzesine götürerek büyük bir engeli geride bırakan Söğütlü Kalespor, yeni sezonda mücadele edeceği 1. Amatör Küme'de de aynı istikrarı sürdürmeyi ve başarılı sonuçlarla adından söz ettirmeyi hedefliyor.





