Düzenlediği 3.ve 5. Bölge müdürlerinin katılımı ile gerçekleşen ‘Satış Sonrası Süreç Eğitimi’nde Müşteri Sadakati konulu çalıştaya Fiat yöneticileri eksiksiz katıldı.

Çalıştayda farklı müşteri gruplarının iyi bir deneyim yaşaması için neler yapabileceği hakkında çalışmalar yapılarak, müşteri odaklı satış ve satış sonrası süreçlerde müşteri memnuniyetini sağlamak ile ilgili konular üzerinde duruldu. Çalıştay’ın çok verimli geçtiğini belirten Gazanfer Yalçın, ‘Zaten önem vermiş olduğumuz müşteri memnuniyeti ile ilgili daha farklı neler yapılabileceğini de uygulamalı olarak öğrendik. Bilgileri tüm ekipler ile en kısa zamanda paylaşıp uygulamaya geçeceklerini belirttiler.

Editör: TE Bilişim