Öğrencilerin karne sevincine ortak olan Kaymakam Hacı Hasan Gökpınar ve Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, sınıfları ziyaret ederek karnelerini takdim etti, öğrencileri tebrik edip iyi tatiller dileğinde bulundu.
Kaymakam GÖKPINAR; "2025-2026 eğitim ve öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi kutluyor, fedakârca görev yapan öğretmenlerimize ve desteklerini esirgemeyen velilerimize teşekkür ediyor; öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diliyoruz." dedi.

A001E434 B9Cc 4677 852F Eee1Eceaf55A

Muhabir: MANSUR YILMAZ