Öğrencilerin karne sevincine ortak olan Kaymakam Hacı Hasan Gökpınar ve Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, sınıfları ziyaret ederek karnelerini takdim etti, öğrencileri tebrik edip iyi tatiller dileğinde bulundu.
Kaymakam GÖKPINAR; "2025-2026 eğitim ve öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi kutluyor, fedakârca görev yapan öğretmenlerimize ve desteklerini esirgemeyen velilerimize teşekkür ediyor; öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diliyoruz." dedi.

Muhabir: MANSUR YILMAZ





