Türkiye su pazarındaki gücünü arttırmayı hedefleyen Danone, Sırma su markasının yüzde 50.1'lik kısmını satın alarak çoğunluk hissesine sahip oldu.

 

REKABET KURULU

Türkiye'de su pazarının 2012 yılında yüzde 20 büyüdüğünü ifade eden Danone yaptığı basın toplantısında, Sırma'nın da bu pazarın en hızlı büyüyen markası olduğunu ve geçen yılın verilerine göre 100 milyon Euroluk satış yaptıklarını açıkladı. Türkiye'de Hayat su markasıyla da sektörde yer alan ve satışın tamamlanması için Rekabet Kurulundan olay beklendiğini belirten Danone, yaptığı açıklama da satın alma işlemini 2013 sonuna kadar tamamlanmasının planlandığını dile getirdi.

1991’DEN BERİ SIRMA

İçecek sektöründeki deneyimi 1950'lere dayanan şirketi, Sırma Grup adıyla ise 1991 yılından bu yana hizmet veriyor. Sırma Su'yun Sapanca ilçesinde su tesisleri bulunuyor. 2004 yılında pet su üretimi başlayan Sırma Grup doğal kaynak suyu üretimi dışında maden suyu, meyveli maden suyu ile vitaminli maden suyu gibi ürünleri de tüketicisine sunuyor.

Editör: TE Bilişim