banner75
banner96

Ulaşım Yönetim Merkezi çözümün adresi oluyor

Ulaşım Yönetim Merkezi ile 7 bin 740 vatandaşın şikâyet ve talepleri çözüme kavuştu. Vatandaşlar ALO153 Çağrı Merkezini arayıp 1’i tuşlayarak Ulaşım Yönetim Merkezi’ne ulaşabiliyorlar. Aynı zamanda mobil uygulamalar, kurumsal web sitemiz ve sosyal medya hesaplarımızdan da gelen talep ve istekler uzman personeller vasıtasıyla kısa süre içerisinde sonuçlandırılıyor.

Ulaşım Yönetim Merkezi çözümün adresi oluyor

Ulaşım Yönetim Merkezi ile 7 bin 740 vatandaşın şikâyet ve talepleri çözüme kavuştu. Vatandaşlar ALO153 Çağrı Merkezini arayıp 1’i tuşlayarak Ulaşım Yönetim Merkezi’ne ulaşabiliyorlar. Aynı zamanda mobil uygulamalar, kurumsal web sitemiz ve sosyal medya hesaplarımızdan da gelen talep ve istekler uzman personeller vasıtasıyla kısa süre içerisinde sonuçlandırılıyor.

Bizimsakarya.com.tr
Bizimsakarya.com.tr
14 Ocak 2020 Salı 14:05
Ulaşım Yönetim Merkezi çözümün adresi oluyor

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı olarak vatandaşların ulaşımla alakalı şikâyet ve taleplerini daha hızlı değerlendirmek adına kurulan Ulaşım Yönetim Merkezi, 7 bin 740 vatandaşın talebini kısa süre içerisinde çözüme kavuşturdu. Ulaşım Yönetim Merkezi’nde; anlık kavşak kontrolleri, toplu taşıma araçlarının takip edilmesi, gelen taleplerin kayda alınarak ilgili birimlere aktarılması, sonuçlandırılan taleplerin vatandaşlara geri bildirilmesi ve toplu taşıma duraklarına yapılan hatalı parklanmalara anlık müdahale için ekiplerin yönlendirilmesi gibi faaliyetler aralıksız sürdürülüyor.

7 bin vatandaşın sorunu çözüme kavuştu

Ulaşım Dairesi Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, “Vatandaşlarımız ALO153 Çağrı Merkezini arayıp 1’i tuşlamaları ile direkt olarak Ulaşım Yönetim Merkezi’ne bağlanabiliyor. Aynı zamanda mobil uygulamalar, kurumsal sitemiz ve sosyal medya hesaplarımızdan da gelen talep ve istekler uzman personeller vasıtasıyla kısa süre içerisinde sonuçlandırılıyor. 7 bin 740 başvurunun dağılımında telefon ile yapılan başvurular yüzde 59 ile birinci sırada yer alıyor. Bu da UYM’nin kurulmasının ne kadar doğru bir adım olduğunu ortaya çıkarıyor. Diğer başvuruların dağılımı ise şöyle; elektronik ortamdan yapılan başvurular yüzde 23 ve diğer kurumlar aracılığıyla gelen başvurular yüzde 18’dir. Yüksek teknoloji ile geliştirilmekte olan Akıllı Ulaşım Sistemleri’nden faydalanarak hizmet kalite standardını artırıp konforlu ulaşım sağlamak en önemli hedefimizdir” denildi.

Son Güncelleme: 14.01.2020 14:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
banner73

banner87