YEDAŞ’ta gerçeğini aratmayan yangın tatbikatı

300'ü Aşkın Şirket Çalişanlari Daha Önceden Eğitimlerini Aldıkları Tüm Uygulamaları Hayata Geçirdi. Tatbikat Esnasında 'söndürme, Koruma, Kurtarma, İlk Yardım, Çevre Emniyet Ekipleri, Görevlerini Eksiksiz Yerine Getirerek Tatbikat Gerçekleştirildi. Genel Müdürlük Binasında Çalişanlar 4 Dakika 12 Saniye İçerisinde Tahliye Edilirken İtfaiye Daire Başkanlığı, Sivil Savunma Afet Kuralları Çerçevesinde Sürenin Başarılı Olduğunun Altını Çizdi.

YEDAŞ’ta gerçeğini aratmayan yangın tatbikatı

300'ü Aşkın Şirket Çalişanlari Daha Önceden Eğitimlerini Aldıkları Tüm Uygulamaları Hayata Geçirdi. Tatbikat Esnasında 'söndürme, Koruma, Kurtarma, İlk Yardım, Çevre Emniyet Ekipleri, Görevlerini Eksiksiz Yerine Getirerek Tatbikat Gerçekleştirildi. Genel Müdürlük Binasında Çalişanlar 4 Dakika 12 Saniye İçerisinde Tahliye Edilirken İtfaiye Daire Başkanlığı, Sivil Savunma Afet Kuralları Çerçevesinde Sürenin Başarılı Olduğunun Altını Çizdi.

07 Ekim 2019 Pazartesi 16:21
YEDAŞ’ta gerçeğini aratmayan yangın tatbikatı

İş sağlığı ve güvenliğini kültür olarak benimseyen ve tüm süreçlerinde uygulayan YEDAŞ’ta gerçeğini aratmayan bir yangın tatbikatı gerçekleştirildi.

Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş(YEDAŞ), İş Sağlığı ve Güvenliği Çevre Müdürlüğü ve Samsun Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı işbirliği ile düzenlenen tatbikat, Şirket Genel Müdürlüğünde yangın alarm sirenlerinin çalması ile başladı. Tatbikatta oluşturulan senaryo çerçevesinde ilgili birimlerin sorumlulukları, toplanma yerleri, müdahale birimleri ve olayın meydana geldiği ilk andan itibaren öncelik sırasına göre yapılması gerekenler, iletişimin nasıl sağlanacağı, Şirketin üstleneceği görevler değerlendirildi.

300’ü aşkın şirket çalışanları daha önceden eğitimlerini aldıkları tüm uygulamaları hayata geçirdi. Tatbikat esnasında söndürme, koruma, kurtarma, ilk yardım, çevre emniyet ekipleri, görevlerini eksiksiz yerine getirerek tatbikat gerçekleştirildi. Genel Müdürlük binasında çalışanlar 4 dakika 12 saniye içerisinde tahliye edilirken İtfaiye Daire Başkanlığı, sivil savunma afet kuralları çerçevesinde sürenin başarılı olduğunun altını çizdi.

İtfaiye Daire Başkanlığı, Eğitim Sorumlusu Mehmet Aşıkoğlu önceden çok sayıda olan acil hat numaralarının ’112 acil servis’ çatısı altında toplandığını, uygulamanın yıl sonunda Türkiye genelinde hayata geçirileceğini, böylece acil durumlar karşısında ilgili kurumların bir noktadan harekete geçirileceğini vurguladı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.