"Er Meydanına Çıkan Tüm Güreşçilerimize Başarılar Diliyorum"

Hendek'teki büyük buluşmada hemşehrileriyle bir araya gelen ve organizasyona ev sahipliği yapan isimlere teşekkür eden Akyazı Belediye Başkanı Bilal Soykan, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

"Hendek’te 22. Selman Dede’yi Anma, Yağlı Güreşleri ve Sünnet Şenlikleri’ne katıldık.

Sünnet olan yavrularımıza acil şifalar, er meydanına çıkan tüm güreşçilerimize başarılar diliyorum.

Hendek Belediye Başkanımız İrfan Püsküllü ve Güreş Ağamız Faruk Koç başta olmak üzere organizasyonda emeği geçen herkesi tebrik ediyorum."

H L5U K G I Wg A Aexa FH L5U K G N W E A Ae E NaH L5U K G I Xo A A N8 Ul

Muhabir: Serkan Çağlar