Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü, 2017 yılının Ocak ayı itibariyle vatandaşlara dağıtılacak olan yeni kimlik kartı için online randevu sistemini hazırda bulundurdu. Peki yeni kimlik kartı başvurusu nasıl yapılır? İşte randevu sistemi ve fiyatlar hakkında detaylı bilgiler

YENİ KİMLİK KARTLARI NE ZAMAN DAĞITILACAK?

Denizli İl Nüfus Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada, yeni kimliklerin uluslararası standartlara uygun olduğu belirtilerek, "Polikarbon materyalden oluşan, temaslı-temassız yonga içeren ve uluslararası standartlara uygun, en gelişmiş güvenlik öğelerini içinde barındıran kimlik kartları, vatandaşa ait nüfus, fotoğraf ve biyometrik verilerin, üzerindeki temaslı yongaya güvenli bir şekilde kaydedilmesinden sonra, yetkisiz kimseler tarafından içindeki verilerin yeniden üretilmesini ya da değiştirilmesini olanaksız hale getirecek şekilde tasarlanmıştır. Kimlik kartı başvurusu yurt içinde, Genel Müdürlük web portalı (https://ekimlikrandevu.nvi.gov.tr) üzerinden ya da Çağrı Merkezi (199) aracılığıyla randevu alınarak veya randevusuz olarak nüfus müdürlüklerine, yurt dışında ise dış temsilciliklere yapılabilecek." denildi.

KİMLİK KARTI RANDEVUSU ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Editör: TE Bilişim