11 Temmuz 2014 Cuma 10:47
 DOĞRUYU YAZAN YİNE BİZ OLDUK.

Sakarya’da spor basını tarihi çuvallamanın eşiğinde… Büyükşehir Başkanı Zeki Toçoğlu’nun Sakaryaspor’a 5 milyon liralık kaynak sağlama kararı sonrası “Biz biliyorduk, ne diyorsak o, biz söylemiştik” diyerek diğer gazeteleri terse yatırdıklarını haykıranlar şimdi kendileri terse yattı.

Düne kadar hoca adaylarıyla sayfalarını dolduranlar, transferin çıkmaza girdiğinin farkına vardı.
Kulübe 5 milyon lira aktarmasına gerek kalmayabileceğini yazan gazeteler, Toçoğlu’nun vazgeçebileceğini aktararak ağıtlar yakar oldu. Gazeteler dün söz birliği yapmışçasına Taner Demirbaş krizini öne çıkardı. (Spor Servisi)
 


Biz bildik, yazdık, ne diyorsak o’ diyen Yenigün Gazetesi, dün ‘Toçoğlu vazgeçebilir” dedi. 

 


Yenihaber Gazetesi de, ‘Transfer askıda’ manşetiyle çıkarak gündemi yakalamayı başardı!

 


YeniSakarya Gazetesi ise Demirbaş krizini ‘Nuh diyor, Peygamber demiyor’ diye duyurdu. 

hayal üretmeyen, olanı ve doğruyu yazan yine biz olduk. Transfer çıkmazını duyuran gazeteniz Bizim Sakarya olurken, diğer gazeteler, haberi ancak bir gün sonra okurlarıyla paylaşabildi. 

 

Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.