Hepimiz işlerimizin yoğunluğundan ve seçeneklerin çok olmasından ötürü internetten alışveriş yaparız. Yakınımızdaki bir firmada 400 TL’ye satılan bir ürünü internette 200 TL’ye dahi bulabiliyoruz. Bazen de etrafımızda bulamadığımız ürünleri internette rahatça bulabildiğimiz için bu yolu tercih ediyoruz. Ben de daha önce defalarca alışveriş yaptığım ve güvendiğim internet sitesinden bir ürün sipariş ettim. Ödemesini yaptım. Firma yetkilisi benimle güzel bir şekilde ilgilendi ve hızlı bir şekilde kargoya verdi. Ürün adedi tek kargo paketine sığmadığı için iki ayrı paket olarak kargolanmıştır bilgisi tarafıma iletildi. İşte kabus bundan sonra başladı; adını hukuki sebeplerden vermek istemediğim ismi üç harfli olan kurumsal ve hepimizin yakından tanıdığı hatta bir dönem televizyonda reklamları sık sık oynayan kargo şirketine kargom güzel bir şekilde teslim edilmiş. Ertesi gün tarafıma bir mesaj geldi “kargonuz şu tarihte evinize teslim edilecektir” diye. Bazı kargo şirketleri teslim saati veriyor hatta evde olmadığımız zaman yada adresi bulamadığında bizi telefonla arıyorlar ama bu üç harfli olan şirketten şimdiye kadar böyle bir incelik görmedik. Ben de o günkü tüm işlerimi erteleyerek evde akşama kadar beklemek zorunda kaldım. Akşama doğru kargo görevlisi paketimi teslim etmek için geldiğinde bir gariplik hissettim. Teslim edilmesi gereken iki paket olması gerekirken sadece 1 paket teslim ediyordu ve paket de hafif hırpalanmıştı. Kargo görevlisine diğer paketimin nerede olduğunu sorduğumda “Abla listede sadece 1 paket gözüküyor, araçta da başka paket yok, müşteri hizmetlerini arayıp bir sorun” dedi. Görevli yanımdayken müşteri hizmetlerini aradığımda kargomun hala nakliye aşamasında olduğunu söylediler. Her ne kadar aynı anda kargoya verildiğini anlatmaya çalışsamda ne karşı taraftan ne de kargo görevlisinden mantıklı bir açıklama alamadım. Görevli gittikten sonra kargo paketini açtığımda dünya başıma yıkıldı. Paket içindeki dört parçadan sadece 1 tanesi kırılmamış diğerleri paramparça. Müşteri hizmetlerini aramam nafile, kargo görevlisi yanında paketi açmam gerekiyormuş. Neticede siz ne kadar güvenseniz de kargo şirketleri hangi şartlarda bu taşıma işini yapıyor bilemiyorsunuz. İşini iyi yapanları ayrı tutuyorum ama internette ve haberlerde gördüğümüz kargolara kötü davranan personeller beni de vurdu. Hem maddi hem de manevi olarak zarar vermiş oldular. Yine işini iyi yapanları tenzih ediyorum ama bu üç harfli kargo şirketinden çok fazla şikayet oluyor. Yetkililerini buradan uyarıyoruz. Ayten Gülez Kaya