16 Ocak 2015 Cuma 13:21
SEDAŞ 'ÖZÜR' DİLEDİ 'HOÇGÖRÜ'  İSTEDİ

SEDAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Sami Güven, kar yağışı sonrasında yaşanan elektrik kesintileriyle ilgili 'elektrik dağıtım hizmetimiz üzerinde yarattığı kesintilerden dolayı yaşanan mağduriyetler için de özür diliyoruz'dedi.
OBJEKTİF İŞLETMECİLİK
SEDAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Sami Güven günlerce süren elektirik kesintilerinin ardından yaptığı açıklamada ekiplerinin seferber ettiklerini belirterek şunları söyledi;  “ 1,5 milyon tüketiciye elektrik dağıtım hizmeti götürüyoruz. Bu hizmetin aksamaması ve bir abonenin dahi elektriksiz kalmaması için ekiplerimizle 7/24 çalışmaya devam ediyoruz. Arızalara müdahalede ihmal, ilgisizlik söz konusu değildir. Özellikle hizmette kamuoyuna mazeret sunmamız mümkün değildir. Her zaman gelişmeler hakkında mevcut durumu açıklıyor ve kamuoyunu bilgilendiriyoruz. SEDAŞ, şeffaf ve objektif işletmeciliği ile tüm yasal merciler önünde gerekli denetimlere tabi tutulmakta ve hesap vermektedir.” dedi.
HOŞGÖRÜSÜNÜ BEKLİYORUZ

Son günlerde kesintilere bağlı olarak yaşanan ısınma sıkıntılarına da değinen Güven, “Bizler de tüketici olduğumuz için, ısınma sistemlerinin elektriğe bağlı olması nedeniyle daha çok mahrumiyet yaşayan vatandaşlarımızın durumunu çok iyi anlıyor ve üzüldüğümüzü bir kez daha belirtmek istiyorum. Yaşanan olumsuzluklar için tüketicilerimizin hoşgörüsünü bekliyor, doğa koşullarının yarattığı olumsuzlukların, elektrik dağıtım hizmetimiz üzerinde yarattığı kesintilerden dolayı yaşanan mağduriyetler için de özür diliyoruz” dedi.
KAYBI TELAFİ EDECEĞİZ
Güven açıklamasında, “SEDAŞ ekipleri, geçtiğimiz günlerde özellikle kar kalınlığının bir metrenin üzerinde oluştuğu mevkilerde ulaşım konusunda büyük sıkıntılar yaşadı. Açılamayan yollar nedeniyle bazı köylerde arızalara uzun süre müdahale edilemedi. Ana köy yolları açılsa da köy içi yolların kapalı olması sepetli araçlar ve vinçle çalışılmasını engelledi. SEDAŞ ekipleri, araçların ulaşamadığı yerde bellerine kadar kar içinde yürüyerek sırtlarında merdivenle arazi içinde buz yüküyle oluşmuş iletken tel kopmalarına müdahale ettiler. Vinç ve sepetli araçlar olmadan, insan gücüyle ulaşım sağlanan noktalara bu şekilde erişmek zaman kaybettirdi. Tek amacımız bu zaman kaybını bir an önce telafi edebilmek” dedi.
İSTENMEYEN AKSİLİKLER
SEDAŞ ekiplerinin arızaların yanı sıra, zorlu doğa koşullarıyla da mücadele verdiklerini söyleyen Güven, “Bu olağanüstü koşullarda ekiplerimiz aralıksız olarak 7/24 enerjinin sürekliliğini sağlamak üzere mücadelesini sürdürüyor. İletkenlerin üzerinde biriken buz yükleri elektrik hatlarında arızalara yol açtı. Kar ve buz yükü ile birlikte dağıtım bölgesinde oluşan fırtına da ağaçların elektrik şebekesi üzerine devrilmesine, hatlarda iletken kopmalarına ve ağaç direklerin yıkılmasına, hatta enerji hatlarında büyük hasarlar ve giderilmesi uzun zaman alacak arızalar oluşmasına neden oldu. Yeraltı kablolarına kar küremesi sırasında zarar veren iş makinalarına bağlı büyük sorunlar yaşadık. Var gücümüzle bu sorunların ortadan kaldırılması için çalışmalarımız 7/24 sürdü ve sürmeye devam ediyor.” dedi.

Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.