BÜYÜK ONUR

Sapanca Belediyesi, yerel yönetimlerin hizmet kalitesindeki standardı belgeleyen ISO 9001 Belgesi’ni aldı ve bunun simgesi olan hizmet kalitesi bayrağını gönderine çekti.

SEVİYE

Belediyelerin hizmetlerindeki kaliteyi belli bir süreçte izlemeye ve bu hizmet kalitesini oluşturmada belediyelerin çok sayıda hizmetlerinin etkin takibi sonunda uzman bir kurul tarafından verilen karar gereğince ISO 9001 Belgesi’ni almaya hak kazanan Sapanca Belediyesi, bu belgeyi almasından sonra da hizmet kalite standartlarını daha üst seviyelere taşıyacak.

KURUM

Belediyelerin ISO 9001 Belgesi’ni almalarını sağlayan en önemli unsur gerek hayata geçirdikleri projeler gerekse kurum dışına yansıtılan hizmetlerdeki kalite standartlarını yükseltmeleri demek. Başkan İbrahim Uslu, Sapanca Belediyesi’nin ISO 9001 Belgesi alması için ilk müracaat edilen tarihten itibaren hizmet kalitesini daima üst noktalara taşımasının bu kalite belgesini almayı hak ettiğini söyledi.

KALİTE

Sapanca Belediye Başkanı İbrahim Uslu, ‘İlk günden itibaren ISO 9001 Belgesi’ni almak için büyük bir hassasiyetle hizmet kalitemizi yükselttik ve bu belgeyi almaya hak kazandık. Sapanca Belediyesi olarak, bundan sonraki süreçte hizmet kalitemizi daha da arttıracak planlama ve görev tanımı konusundaki çalışmamız sona ermek üzere’

HİZMET

‘Belediye olarak gerek hazırladığımız projelerin hayata geçirilmesinde gerekse halkımıza yansıttığımız hizmetlerimizdeki kaliteyi daha da yükselteceğiz. ISO 9001 Hizmet Kalite Standart Belgemiz, yönetimimiz ve Sapanca’mıza hayırlı olsun. Bu takdir, bizim şevk ve çalışma azmimizi artırmıştır. Sapanca Belediyesi olarak tek arzumuz vatandaşa hizmettir ve bu düsturda yürümeye devam edeceğiz’ dedi. 

Editör: TE Bilişim