Bilişim altyapısında geliştirme sağlamak adına SEDAŞ Müşteri hizmetleri merkezlerinde  (MHM) yapılacak sistem çalışması nedeni ile 8 -15 Ocak 2018 tarihleri arasında geçici olarak bazı hizmetlerini bilişim sistemi üzerinden veremeyecek. Ancak yapılan tüm başvurular, müşteri temsilcileri tarafından karşılanacak, müşterilerin başvuru dilekçeleri alınarak sistem üzerinden yapılması gereken işlemlerin, bilişim altyapısındaki sistem çalışmasının tamamlanması ile gerçekleştirileceği hakkında müşterilere bizzat gerekli bilgilendirmeler de sağlanacak.

İHBAR-ŞİKAYET

Yapılan açıklamada, “8 -15 Ocak 2018 tarihleri arasında geçici olarak, yeni abonelik, kaçak tespit tutanağına bağlanmış olan faturaların taksitlendirme ve tahsilatı, kaçak faturasının PTT noktalarına ödenmesi, sayaç okuma ve sökme-takma işlemleri dışındaki talep, ihbar ve şikâyetler için Çağrı Merkezi, Müşteri Hizmetleri Merkezleri ve Web Sitesinden SEDAŞ’ın hizmetleri sürdürülmeye devam edilecek” denildi

Editör: TE Bilişim