Mithatpaşa’da rayların arasına girin, oradan ADA GARI görünür. Yani;

    “ Yatırım Bütçesi araştırılacak. Alttan mı gelecek, üstten mi proje inceleniyor!” laflarına hiç gerek yok. Ya, O Tren zaten bu şehre geliyor : -)

    Mithatpaşa’ya kadar gelen Trenin Ada Garı’na gelebilmesi için hiç bir vicdan şehir sorumluluğundan kaçmasın yeter.

     Her gün oraya gelen O Trenin Ada Garı’na gelmesi asla zor değil. Aranacak hiçbir yatırım parasına, emre bile gerek yok. Çünkü;

     Daha geçen ay her gün gelen ve giden sefer sayısına 1 sefer daha eklendi. Tren yürüyerek bile Ada Garı’na gelecek yakınlıkta.

                                                                  ***

   Yapılacak tek şey, “ ADA GAR’ın oraya düşündüğümüz Proje’yi boş verin! Şehrin ve Ülkenin O Trene ihtiyacı öne çıktı!” ” diyecek iradeye ulaşmak!

     İkinci yazımı okuyan tüm ülkeseverler 1,5 ay sonra İstanbul ve ülke trafiğinden ortaya çıkacak sınırlı ulaşımı görünce de çok şaşıracaktır.

     Adapazarı-İstanbul Ekspresi de tam O rahatlamanın bir başka ucudur. Bu iki uç ülkenin D.100 ve TEM yollarında inanılmaz rahatlık yaratacaktır.

                                                                    ***

    Şu da iyi bilinsin ki, ADA Treni bizim İŞ gelirlerimize büyük kayıplar getirir zannedenler bile birkaç ay içinde O Trenin nimetlerini anlayacaktır.

    ADARAY’ı kullanmış olanlar ve bugün Mithatpaşa’ya trenle gelenler şunu çok iyi bilir. Mithatpaşa’dan ADA Garı’na O trenler 4-5 dakikada geliyordu.

     Şehir şu gün ne kadar ulaşım karmaşası yaşıyorsa, O günlerde de o kadar ulaşım zorluğu vardı. ADA Garı açılsın bu gün her şey daha kolaylaşır.

     Hiç yere kendisini sorgulatan İradenin önünü açacak tek bir doğru çıkış var; “ Açın yolu, ADA Treni Gara gelsin!” diyecek; Herkes, ama herkes kazanacak!

                         GEBZE, HALKALI TRENİ 1 AY SONRA AÇILIYOR : -)

   İstanbul’un Avrupa ve Asya ulaşım tarihinin en büyük 2 demiryolu şansı Haydarpaşa-Gebze Banliyö Treni ile Sirkeci Halkalı Banliyö Treniydi.

    Kaç yıldır O iki banliyö treni yok; İstanbul ulaşımı felç… İnanılmaz metro hatları, köprüler yapıldı, ama İstanbul’da ulaşım hala felç.

     Şimdi 1,5 ay sonra O iki banliyö tek hata olarak açılıyor. Sakarya olayı çok iyi izlesin. Sadece İstanbul’da ulaşım kolaylaşmayacak; etkisi çok olacak

     Marmara Denizi’nin altından geçerek; Asya-Avrupa kıtalarını bağlayacak : -)   Günde 1 milyon yolcu taşıyacak!..

     O Köprüler, Metrobüsler, Marmaraylar nefes alacak.

                                                               ***

   Ülkem, halkım ve kendi adıma sevinirim! Benim hayatıma da yansıyacak.

   Bunları Ada Ekspresi için de yıllardır yazarım. O demiryolları TEM’i de, D.100’ü de, tüm ulaşımların da önünü açacaktır.

    Kimileri şimdi inanmak istemeyebilir. Ülke ekonomisindeki hemen her konunun maliyeti farklılaşacak.

    Çünkü, her Tren maliyet girdisini düşüren ulaşım masraflarının işini bitirir.

    Her gün işe, okula gitmek zorunda olan milyonlarca insan yollarda deli para harcar. Ülkenin mazota, benzine harcadığı para akıllara zarar bir giderdir.

     Halk bu paraları başka zorunlu ihtiyaçlarına, tüketimlere harcayacak. Kendi ülkemizin parası dışarıya harcanmayacak. Devlet bütçeleri rahatlayacak.

                                                            ***   

    Ülke Yük Taşımacılığı’nda 1,5 Ay sonra yaşanacak rüya gibi bir şansa bakın. Pendik’ten Londra’ya kadar kesintisiz demiryolu hattı açılıyor.

    Hat açıldığında günde 1 milyon ile 1,2 milyon arasında yolcu taşınacak : -) Aynı hatta çalışan Yüksek Hızlı Tren’in de katkısıyla gerçekten rüya gibi…

     Bu tabloyu okuyorum; Sakarya ADA GARI açılmazsa Rüyalarım KABUS olur.